Дизайн

Конструкторські рішення

Друкарня «Даная» пропонує виготовлення індивідуальної упаковки на замовлення з ексклюзивним дизайном і будь-яким варіантом післядрукарської обробки виробів. Маючи багатий досвід у сфері розробки та виробництва коробок, ми створюємо унікальну продукцію.

Індивідуальна упаковка в нашій друкарні виготовляється повним циклом. Фахівці спочатку вручну створюють макет, підбираючи при цьому найкращі для ідеальної збірки форми та розміри. За затвердженою з замовником конфігурацією майстри виготовляють спеціальний вирубний штамп відповідно до форми розгортки. На картоні друкується зображення або фірмовий логотип, після чого поверхня ламінується або лакується. Конструювання упаковки товару – один з етапів виробництва. Враховуються основні характеристики продукції, яка буде упаковуватися, товщина і тип матеріалу, габарити вага і т.д.

Залежно від цілей призначення пакувальних виробів виготовлення їх здійснюється з гофрокартону, кашированного мікрогофрокартону і хром-ерзац картону. Поряд з копіткістю створення такої продукції ми пропонуємо цілком лояльну вартість. Ціна за штуку визначається в індивідуальному порядку на кожне замовлення.

Дизайн упаковки

Потужним інструментом впливу на споживача і вагомою зброєю в боротьбі за лідерство на ринку збуту є зовнішній вигляд товару. Наші дизайнери мають великий досвід у вирішенні найскладніших і нестандартних завдань розробки дизайну упаковки. Власне виробництво і накопичений досвід, дозволяє нам якісно і надійно виконувати найскладніші проєкти. Своїм партнерам ми раді запропонувати наступний набір послуг:

– Розробка дизайну упаковки – це складний і трудомісткий процес, він супроводжується вибором типу конструкції, матеріалів, промальовуванням креслень, виготовленням плоттерного макета. 

– Підготовка макетів до друку.

Підготовка макетів до друку

Офсетний друк

Файли приймаються в форматах: TIF, JPG, PDF, PSD, EPS, AI, CDR.

Не приймаються: GIF, BMP, PICT, DOC, XLS та інші.

Розмір макета

Макет повинен бути зроблений з припуском по 2 мм з кожної сторони. Важлива інформація повинна бути розміщена не ближче ніж 4 мм до краю макета, з врахуванням припуску. Всі елементи «навиліт» (фото або фоновий малюнок) повинні займати всю область макета. Файли не повинні мати міток для різу, хрестів зміщення, шкал і будь-яких інших елементів.

Для прикладу:

  • Дообрізний формат візитки: 54х94 мм, післяобрізний розмір буде 50х90 мм;
  • Дообрізний формат листівки: 103х214 мм, післяобрізний розмір буде 99х210 мм.

Загальні вимоги для файлу:

  • Всі шари зведені;
  • Немає альфа-каналів;
  • Немає посилань на вбудовані зображення (для форматів AI та EPS);
  • Кольорова модель – CMYK.

TIF – файл

  • Всі шари зведені;
  • Немає альфа-каналів;
  • Стиснення LZW або відсутнє взагалі;
  • Кольорова модель – CMYK.

JPG – файл

  • Тільки стандартний формат. Не можна використовувати формат JPG 2000 або JPG stereo;
  • Збережений з максимальною якістю;
  • Немає стиснення.

PDF – файл

  • PDF версія не нижче 1.5;
  • Немає прозорості;
  • Всі шрифти в «кривих»;
  • Немає міток, різів або інших недрукованих елементів;
  • Кольорова модель – CMYK.

AI і EPS – файл

  • Немає ефектів;
  • Шрифти в «кривих»;
  • Немає посилань на вбудовані зображення;
  • Немає ole-об’єктів;
  • Немає градієнтної заливки;
  • Кольорова модель – CMYK.

Розширення

  • Оптимальне розширення для офсетного друку – 300 dpi.

Колір

  • CMYK або градації сірого, 8 біт/канал;
  • Мінімальна колірність – не менше 15%;
  • Максимальна колірність – не більше 300%;
  • Кольоровий профіль не вбудовувати.

Для прикладу:

  • Насичений чорний: С-50 M-50 Y-50 K-100;
  • Сірий: С-0 M-0 Y-0 K-100.

Гібридний вибірковий УФ-лак

  • Макет надається в форматі PDF;
  • Мінімальна товщина ліній УФ-лаку – 0,5 мм.

Каталоги або багатосторінкові вироби:

Файли приймаються в форматах: багатосторінковий PDF, TIF та JPG. Якщо файлів декілька, їх обов’язково необхідно спакувати в один архів. Макет каталогу можна надати посторінково або спусками, готовими до друку. Розворотами (для прикладу, ст. 2-3, 4-5, 6-7 і т.д.) не приймається. Припуски під обрізку: по 2 мм з 3-х сторін (знизу, зверху, та з зовнішньої сторони) для посторінкових макетів, та по 2 мм з 4-х сторін для спусків.

Відступ від краю до важливих елементів:

  • 5 мм для каталогів до 32 сторінок;
  • 6 мм –  до 44 сторінок;
  • 7 мм – до 56 сторінок;
  • 8 мм –  до 68 сторінок;
  • 9 мм –  до 80 сторінок.

Розмір шрифту:

  • Розмір шрифту для друку на світлому фоні – не менше 5 пт;
  • Розмір шрифту для друку на темному фоні – не менше 6 пт.

Розмір шрифту:

  • Не об’єднані в один шар растрові зображення;
  • Шрифти не переведені в «криві»;
  • Зображення в кольоровій гамі RGB;
  • Не правильні розширення в растрових макетах (занадто маленьке, або занадто велике);
  • Відсутність вильотів під обріз або неправильні вильоти, обрізи, позиціонування не по центру;
  • Використання ефектів та прозорості в Adobe Illustrator;
  • Дрібний шрифт наданий в растрових зображеннях (буде погано читатися);
  • Не важливі елементи (логотип, текст та інше) повинні бути розміщенні не ближче чим 4 мм від краю обрізного формату.

Цифровий друк

Файли приймаються в форматах: TIF, JPG, PDF, PSD, EPS, AI, CDR.

Не приймаються: GIF, BMP, PICT, DOC, XLS та інші.

Розмір макета

Макет повинен бути зроблений з припуском по 2 мм з кожної сторони. Важлива інформація повинна бути розміщена не ближче ніж 5 мм до краю макета, з врахуванням припуску. Всі елементи «навиліт2 (фото або фоновий малюнок) повинні займати всю область макету. Файли не повинні мати міток для різу, хрестів зміщення, шкал і будь-яких інших елементів.

Для прикладу:

  • Дообрізний формат візитки: 54х94 мм, післяобрізний розмір буде 50х90 мм;
  • Дообрізний формат листівки: 103х214 мм, післяобрізний розмір буде 99х210 мм.

Загальні вимоги для файлу:

  • Всі шари зведені;
  • Немає альфа-каналів;
  • Немає посилань на вбудовані зображення (для форматів AI та EPS);
  • Кольорова модель – CMYK.

TIF – файл

  • Всі шари зведені;
  • Немає альфа-каналів;
  • Стиснення LZW або відсутнє взагалі;
  • Кольорова модель – CMYK.

JPG – файл

  • Тільки стандартний формат. Не можна використовувати формат JPG 2000 або JPG stereo;
  • Збережений з максимальною якістю;
  • Немає стиснення.

PDF – файл

  • PDF версія – не нижче 1.5;
  • Немає прозорості;
  • Всі шрифти в «кривих»;
  • Немає міток, різів або інших недрукованих елементів;
  • Кольорова модель – CMYK.

AI і EPS – файл

  • Немає ефектів;
  • Шрифти в «кривих»;
  • Немає посилань на вбудовані зображення;
  • Немає ole-об’єктів;
  • Немає градієнтної заливки;
  • Кольорова модель – CMYK.

Розширення

  • Оптимальне розширення для офсетного друку – 300 dpi.

Колір

  • CMYK або градації сірого, 8 біт/канал;
  • Мінімальна колірність – не менше 15%;
  • Максимальна колірність – не більше 300%;
  • Кольоровий профіль не вбудовувати.

Для прикладу:

  • Насичений чорний: С-50 M-50 Y-50 K-100;
  • Сірий: С-0 M-0 Y-0 K-100.

Гібридний вибірковий УФ-лак

  • Макет надається в форматі PDF;
  • Мінімальна товщина ліній УФ-лаку – 0,5 мм.

Каталоги або багатосторінкові вироби:

Файли приймаються в форматах: багатосторінковий PDF, TIF та JPG. Якщо файлів декілька, їх обов’язково необхідно спакувати в один архів. Макет каталогу можна надати посторінково або спусками, готовими до друку. Розворотами (для прикладу, ст. 2-3, 4-5, 6-7 і т.д.) не приймається. Припуски під обрізку: по 2 мм з 3-х сторін (знизу, зверху, та з зовнішньої сторони) для посторінкових макетів, та по 2 мм з 4-х сторін для спусків.

Відступ від краю до важливих елементів:

  • 5 мм для каталогів до 32 сторінок;
  • 6 мм – до 44 сторінок;
  • 7 мм – до 56 сторінок;
  • 8 мм – до 68 сторінок;
  • 9 мм – до 80 сторінок.

Розмір шрифту:

  • Розмір шрифту для друку на світлому фоні – не менше 5 пт;
  • Розмір шрифту для друку на темному фоні – не менше 6 пт.

Розмір шрифту:

  • Не об’єднані в один шар растрові зображення;
  • Шрифти не переведені в «криві»;
  • Зображення в кольоровій гамі RGB;
  • Не правильні розширення в растрових макетах (занадто маленьке, або занадто велике);
  • Відсутність вильотів під обріз або неправильні вильоти, обрізи, позиціонування не по центру;
  • Використання ефектів та прозорості в Adobe Illustrator;
  • Дрібний шрифт наданий в растрових зображеннях (буде погано читатися);
  • Не важливі елементи (логотип, текст та інше) повинні бути розміщенні не ближче чим 5 мм від краю обрізного формату.